المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو

جستجو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو

تسهیلات و جوایز ویژه ستاد نانو مختص سیزدهمین المپیاد دانش‌آموزی نانو

ستاد ویژه توسعه فناوری نانو با هدف ایجاد انگیزه برای داوطلبان سیزدهمین المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو، تسهیلات ویژه‌ای را در نظر گرفته است. این تسهیلات به شرح زیر است:

 

  • تمامی داوطلبان المپیاد نانو، امکان ثبت نام رایگان در دوره آمادگی آزمون مرحله اول المپیاد نانو را از طریق سایت باشگاه نانو خواهند داشت.
  • تمامی راه یافتگان به مرحله دوم المپیاد نانو امکان ثبت نام رایگان در دوره پیشرفته آمادگی آزمون مرحله دوم المپیاد نانو را از طریق سایت باشگاه نانو خواهند داشت.
  • ۲۰۰ نفر برتر در آزمون مرحله دوم، امکان ثبت نام رایگان در دوره کسب و کار که به صورت آنلاین و از طریق سایت باشگاه نانو برگزار خواهد شد را خواهند داشت. 
  • اختصاص گرنت آموزشی-پژوهشی به مبلغ ۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال به ۶۰ نفر برتر آزمون مرحله دوم برای انجام پروژه‌های پژوهشی در زمینه فناوری نانو یا استفاده از خدمات و محصولات آموزشی  باشگاه نانو
  • جوایز نقدی به مبلغ ۳۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال برای مدال طلا، ۳۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال برای مدال نقره و ۲۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال برای مدال برنز

لازم به ذکر است، بنیاد ملی نخبگان نیز جوایز نقدی به مبلغ ۶۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال برای مدال طلا، ۴۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال برای مدال نقره و ۲۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال برای مدال برنز در نظر گرفته است. همچنین برای اطلاع از حمایت‌های معنوی بنیاد ملی نخبگان، “شیوه نامه پشتیبانی از فعالیت های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی کشور در سال تحصصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ (طرح شهید وزوایی)” را مطالعه نمایید.

ثبت نام سیزدهمین المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو از ۱۵ لغایت ۲۲ آذرماه از طریق سایت سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان انجام می‌شود. داوطلبان گرامی برای اطلاع از جزییات ثبت نام، شیوه نامه‌ها و منابع المپیاد و همچنین اطلاع از تخفیف ثبت نام گروهی، خبر ثبت نام المپیاد در سایت باشگاه نانو را از لینک زیر ملاحظه نمایند.

لینک خبر ثبت نام سیزدهمین المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو

جدیدترین اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − ده =