المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو

جستجو
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو

آزمون آزمایش چهاردهمین المپیاد نانو برگزار می شود

آزمون آزمایشی ویژه چهاردهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو، در روز ۲ بهمن ماه ۱۴۰۱ به صورت مجازی برگزار می‏شود.

باشگاه نانو هر ساله برای بالا بردن سطح آمادگی داوطلبان برای حضور در آزمون مرحله اول المپیاد دانش‌آموزی فناوری نانو اقدام به برگزاری آزمون آزمایشی مجازی آمادگی المپیاد می‌کند. دانش‌آموزان علاقمند به شرکت در آزمون‌ مجازی می‌توانند در تاریخ‌ اعلام شده در آزمون شرکت کرده و میزان آمادگی خود را برای حضور در المپیاد دانش‌آموزی فناوری نانو مورد سنجش قراردهند.

آزمون‌ آزمایشی برای کسب آمادگی شرکت در چهاردهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو در روز ۲ بهمن برگزار می شود. دانش‌آموزان علاقمند می‌توانند در تاریخ‌ مذکور از ساعت ۸ الی ۲۴ با کلیک برروی لینک آزمون که در تاریخ ۲ بهمن ماه از طریق سایت باشگاه نانو و سایر پیام رسان‌های دانش‌آموزی در اختیار داوطلبان قرار داده می‌شود، در آزمون آزمایشی شرکت نمایند. لذا هر در ساعتی که در بازه ذکر شده وارد آزمون شوید ۵۰ دقیقه فرصت پاسخگویی خواهید داشت. برای مثال اگر داوطلبی ساعت ۱۱:۰۰ وارد آزمون شود تا ساعت ۱۱:۵۰ برای پاسخگویی به سوالات فرصت خواهد داشت. علاقمندان به شرکت در دوره آزمون آزمایشی چهاردهمین المپیاد نانو می‌توانند با کلیک بر روی لینک زیر وارد آزمون آزمایشی شوند:
ورود به آزمون آزمایشی المپیاد علوم و فناوری نانو

راهنمای شرکت در آزمون آزمایشی المپیاد

همچنین به اطلاع آن دسته از دانش آموزانی که تمایل دارند سوالات دوره های قبل المپیاد نانو را مطالعه نمایند می رساند که آرشیو این سوالات به همراه پاسخنامه آنها به تفکیک دوره برگزاری، را می توانند از لینک زیر دریافت نمایند.

آرشیو سوال‌های دوره های قبل المپیاد نانو به همراه پاسخنامه

شایان ذکر است آزمون مرحله اول چهاردهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو روز پنجشنبه ۶ بهمن ماه به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

جدیدترین اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − پنج =